Kirjoittaja Aihe: Uusi jäsen: esittele itsesi!  (Luettu 24202 kertaa)

Kurenai

• Tanssiva joulukuusi
  • **
    • Profiili
Re: Uusi jäsen: esittele itsesi!
« Vastaus #30 : 30.07.06 - klo:16:58 »
Hei, olen Niina, 15-vuotias tyttö keskeltä ei-mitään. Mikäli aivan varmasti tahdotte tietää, asustan Virrat-nimisen kaupungin syrjäkylässä nimeltä Liedenpohja. Kertoi paljon, tiedän. 120 km Tampereelta pohjoiseen, nyt taitaa kertoa enemmän.

Mustat rastat roikkuvat päänahastani, itse tehdyt, vaaleaa juurikasvua on, mutta sekin saa kohta väriä päälleen. Silmät ovat siniviherharmaat, riippuen valaistuksesta. Silmälaseja tarvitsen. Lävistyksiä löytyy kaikkiaan seitsemän, yksi huulesta ja kolme per korva. Vaatetus on yleensä mustaa.

Musiikkia tuleepi kuunneltua aivan mahdottomasti, melkeinpä 24/7. Ja niitä bändejä... Korn on ykkönen. Muita kuuntelun uhreiksi joutuneita ovat Negative, Dir en grey, X Japan, Adema, MUCC, Emperor ja Eminem. Emh, musiikkimakuni on siis suht laaja.

Televisiota tulee katsottua aika vähän, on kolme sarjaa, joita seuraan: Lost, Desperate Housewives ja C.S.I. Elokuvia sitten sitäkin enemmän, TSH, The Crow, Tanssii susien kanssa, American Beauty, Salaisuus pinnan alla jne.

Koulumenestys, hmm, hyvä. Siirryn yhdeksännelle luokalle, ja keväällä oli lukuaineiden keskiarvo 9,1.

Harrastan kirjoittamista, lukemista, musiikkia, elokuvia, Internetissä oleilua ja sivujen koodaamista.

Golden

• Untuvikko
  • *
    • Profiili
Vs: Uusi jäsen: esittele itsesi!
« Vastaus #31 : 29.08.06 - klo:07:58 »
Heei! *vilkutusta*

17-vuotias, toista vuotta Hämeenlinnassa asuva tyttö esittäytyy. Virallisina harrastuksina ei mitään (ennen oli nokkahuilu, mutta sekin loppui muuton myötä), epävirallisina sivunteko (tällä hetkellä keskeisimpänä sivuna Purple-shadow.com), tanssipelin peluu, virtuaalikoulun ylläpito, roolipelaus sekä kaikenlainen keräily.

Rakastan yli kaiken musiikkia, elokuvia, Heroes III:sta, Civilization IV:ä, koiraani, perhettäni ja aikas paljon muutakin. Kunnon lista saattaisi olla hyvin pitkälle pitkästyttävä, joten napsin tuohon vain ne tärkeimmät.

TV:tä katson enää vain melko harvoin, ohjelmat joita _yritän_ seurata ovat Charmed ja Nuoret ritarit. (Muuten olisi ollut Näkijäkin, mutta mokoma päätti sitten loppua juuri eilen.) Äärimmäisen usein kuitenkin unohdan katsoa ohjelmia, tajuan aika helposti ohjelman menneen ohi vasta parin tunnin päästä. Radiotakaan en nykyään enää kuuntele ollenkaan, vaan elän cd:ideni voimin. Musiikkimakuuni kuuluvat mm. Tiktak, Christine Guldbrandsen, Sissel Kyrkjebo, Kim Richey ja Dame. Viimeaikoina mukaan on alkanut vähitellen vakiintua muutama hiukan rajumpikin bändi kavereiden tartuttamana, mutta niillä mennee vielä vähän aikaa, ennen kuin alan varsinaisissa musamakulistoissa ilmoittaa. (Katso: niitä on aivan liian paljon ja minulla on surku nimimuisti.)

Jätän tällä kertaa pitkän selostuksen tähän. Valitettavasti tällä hetkellä minusta ei ole mitään kovinkaan laajaa selitystä millään sivulla (kato: kotarit remppautuvat ja muuttavat), mutta käväisen sitten vaikka muoksimassa tähän loppuun sen osoitteen jossain välissä. Ihan siltä varalta, että jotain alkoi kiinnostaa (mitä kyllä epäilen).

Sini

• Pomppiva kurpitsapikkelssi
  • *
    • Profiili
« Vastaus #32 : 30.08.06 - klo:17:25 »
Hmm. Pikasepitys. :)
17 vuotias tyttö Lounais-Suomesta, lukion toisella. Harrastukseni keskittyvät lähinnä eläinten ympärille: koirani Iitun kanssa tulee pörrättyä milloin missäkin (mm. agility, toko) ja hevosten kanssa on tullut puuhasteltua kohta jo 10 vuotta, vaikka välissä on ollut taukojakin ja tämäkin kesä vierähtänyt ratsastamatta.

Ainoat kotisivuni ovat koirani Isivut, mutta jo niissäkin riittäisi korjailemista ja päivittelemistä, olisi kiva oppia joskus ihan oikeaoppisesti sivuja tekemään. :) Koodien kanssa on hauska väkertää (ainakin niin kauan kun ne suostuvat toimimaan) ja ihan kuten matikan tehtävät - jos ei saa ratkaisua esiin, meinaa välillä ajautua hermoromahduksen partaalle tai ainakin vaipua epätoivoon ;)

Cauqe

• Untuvikko
  • *
    • Profiili
« Vastaus #33 : 09.09.06 - klo:14:24 »
Hei!

Olen 11 vuotias tyttö tampereen läheltä. Olen aloittelija ja voitte varautua minuun antamalla minulle helppoja vastauksia... Ehkä joskus tulevaisuudessa voin sitten muita aloittelijoitakin neuvoa.

Eli pidän rapista, minulla ei ole omaa tietokonetta joten olen isosiskoni tietokoneella aina. :D Sillä on kaikki kuvankäsittelyohjelmat ja kaikki uutuudet. Katselen TV:tä myös paljon ja en ole koulussa hirveän hyvä. Aina saan jotain seiskoja tai kutosia.

Jos jotain haluat udella minusta niin utele pois. :)

yuuko

• Untuvikko
  • *
    • Profiili
« Vastaus #34 : 12.10.06 - klo:19:30 »
Tämähän on varsinaista pakkopullaa 8)

Tässä foorumilla tapaat minut henkilöhahmona nimeltä Yuuko, ruudun tällä puolella tottelen kutsumanimeä Jonna. Olen peruskoulun viimeistä vuotta käyvä piltti, enkä ole jäänyt luokalleni, eli ikää on kertynyt vaikeat 15 vuotta. Ihmisenä olen hieman synkeä pohdiskelija, omissa oloissa enimmäkseen viihtyvä, mutta koulussa minut tunnetaan kuitenkin "kaikken kaverina", isosuisena hikipinkona. Omaan oudon huumorintajun, olen ehkä hieman.. Noh. Tyhmä? En minä muuten teidän apuanne täältä tulisi vinkumaan.

Tänne liittymisen idea oli lähinnä siitä, että oppisin käyttämään enemmän (x)html:ää, css:ää ka sun muuta siihen liittyvää (näin hyvin minä nämä hallitsen) sekä kuvamuokkausohjelmaani, oi sitä niin mahtavaa Gimpiä. Köyhä kun olen, niin täytyy tyytyä ilmaisohjelmiin. Lisäksi olisi mukava saada vastauksia lukuisiin kysymyksiini ja apua kömmellyksiini. Olen siis näissä asioissa aivan untuvikko, mutta haluaisin kovasti osata ja yrittää. Kyllä sitä muutaman kertaan tuli pohdittua, että uskaltaako tänne liittyä, vain nauratteko minut pihalle täältä. Luultavasti nauratte.
Ja voisihan sitä täällä joskus muitakin auttaa. Joskus sitten.

Lyhyesti virsi kaunis.
« Viimeksi muokattu: 26.02.07 - klo:10:33 kirjoittanut yuuko »
Kalkkinen amatöörikauhu. Varokaa toki.

Shaiana

• Horjuva pääsiäisruoho
    • Profiili
« Vastaus #35 : 03.11.06 - klo:17:39 »
Joo moi. Mie oon Shaiana eli Tiia ja olen varmasti mies. Mie aloitin sivujen kanssa leikkimisen muutama vuosi sitten, emmie tiedä tarkasti, Geoshittiesin Pagebuilderilla. Ensimmäinen domain pyöri kuvioissa pari vuotta alkuvuodesta 2005 (toimii vieläkin osoitteena) ja nyt on toinen menossa. Sillä ei kuitenkaan varmaan ole minun tuntemiseni kanssa mittään tekemistä.

Synnyin huhtikuussa 1991 eli olen keskenkasvuinen kakara. En halua kasvaa aikuiseksi, sillä se pelottaa minua. Pelkään hyvin paljon asioita, olen saamaton sekä surkea ihmissuhteiden kanssa. Olen syrjäänvetäytyjä ja ylpeä, vaikka kovasti olenkin huomionkipeä. En varsinaisesti jaksa välittää muiden mielipiteistä, joskin ne kyllä vaikuttavat minuun jollain tasolla aina. Vaikka olenkin jollain tapaa nörtti ja yksinäinen susi (klishyklishy), olen varsin riippuvainen ihmisistä. Olen kuitenkin usein teeskentelijä enkä kerro, jos miulla sattuu olemaan vähän paha mieli ja stressi päällä. Mitä tahansa, ihan sama, kunhan ylpeys ei mene... semmoista se on. Ahdistun asioista, joskaan en ikinä ole itseäni viillellyt tai yrittänyt itsemurhaa. Kuolema pelottaa minua, mikä tuskin yllättää ketään.

Voin vaikuttaa hyvinkin tyhjäpäiseltä fanityttöilyineni, mutten itseäni siinä valossa näe. Se on osa itsesuojeluvaistoani, ja saa olla vastakin. En halua avautua tästä enempää, sillä ihan hyvin pari pelkäämääni ihmistä voi tulla näitä lukemaan, enkä halua niiden tietävän, että vaikka kuinka vaikuttaisin olevan täysissä sielun ja ruumiin voimissa kaikkine Luke Skywalker!1 <33 - ihkutuksineni, en sitä ole.

Olen jollain tapaa sarkastinen, sekä ihan normaali massaan hukkuva teini. En kuitenkaan teeskentele olevani vanhempi kuin mitä olen. Teeskentelen ennemminkin olevani nuorempi kuin todellisuudessa. Harr!1 Niin justiinsa. Olen lyhykäinen (~160cm) ja suhteellisen normaalipainoinen, vaikka typerät kauneusihanteet kuinka muuta väittäisivät. Minulla on huomiota herättävä nenä, joka on ruma. Lisäksi käytän silmälaseja, pidän hiuksiani auki tai ponnarilla mistään hiustenlaitosta piittaamatta ja olen meikitön suurimman osan ajasta (joskus tökin vain huulipunalla huuliin semmoisen kivan viirun - jollette saa päähänne minkälaisen, niin samantapaisen kuin kuningatar Amidalalla Star Wars episodi ykkösessä). Pidän näteistä vaatteista, mutten itse pukeudu sellaisiin. Tyylini on sitä, mitä sattuu kaupasta ja kaapista löytymään.

Olen naiivi, epäluuloinen ja varautunut. En ole avoin kuin tarkoin valitussa seurassa (tai tarpeeksi väsyneenä). Puhelimeni on rikki ja käytän setäni vanhaa. Olen taipuvainen törmäilemään asioihin. Nukun liian vähän. Tykkään vanhoista Star Warseista kovasti ja fanitan Luke Skywalkeria. Luen jonkin verran, kirjoitan lähinnä fanfictionia enkä viitsi enää edes unelmoida kirjan kirjoittamisesta. Puhun huonoa suomea ja olen kanssaeläjieni mielestä friikki. En juo enkä polta, mutten myöskään ole iloinen ja aktiivinen oppilas, josta opettajat pitäisivät. Vihaan hiihtämistä ja lunta ja talvea. Rakastan syksyä.

Ei minusta irtoa nyt yhtään mitään, mutta kun tämä oli pakollista. Harrastuksista sun muista voi lukea lisää ihan sivuilta, joiden linkin kyllä löydätte hyvällä säkällä ihan itse.

Musiikki ei ole minulle elämän ja kuoleman kysymys, enkä välitä hittojakaan, mitä mieltä sinä olet suosikeistani. Tämä tuntuu menevän monelta ihan yli hilseen, siksi lisäys.
Toverit, ne sanoivat siinä kokouksessa

Työmaalla ne perkeleet menivät varastamaan
toverilta tämän paremmat hanskat
Juice Leskinen

Psycho

• *
  • Valtoimenaan
    • Profiili
« Vastaus #36 : 11.11.06 - klo:14:49 »
Hei, olen Mikko (Muut vastaa: "Hei Mikko")

Pahoittelen näin aluksi nickiäni, joka on lähes sama Psychen kanssa. Tällä kuitenkin olen netissä jo useamman vuoden kulkenut. Koitetaan siis välttää väärinkäsityksiä.

Eli nickini on Psych0-, oikea nimeni Mikko ja olen Itä-Suomesta, Kuopiosta. Syntynyt olen vuonna 1988 eli tällä hetkellä ikää löytyy hieman päälle 18-vuotta.

Internetissä olen liikkunut yläasteelta lähtien, heti kun netin koneeseen sain. Kaikkihan tietävät, että aliaksen keksiminen on rasittavaa, jonkun aikaa liikuin nimellä Koson (Mikko son=Mikkopoika), mutta en kovin tyytyväinen tähän ollut. Sittemmin vaihdoin Psycho:on, joka mielestäni sopii minulle hyvin, osaan olla toisinaan hyvin mielipuolinen. :P

Nomutta, sain tietokoneen ja internetin sillon joskus yläasteella, ehkä seitsemännellä luokalla. Siitä alkoi pitkä taival kohti suuruutta, eli halusin osata kuvanmuokkauksen, videomuokkausen, äänenmuokkauksen, kotisivujen teon ja KAIKEN! Paljon olen kokeillut, mutta kotisivuissa ja kuvanmuokkauksessa koen itseni parhaaksi ja niitä teen eniten. Toisinaan myös videoita harrastuksistani. Internet-ala lienee se mihin jatkan (lukion kolmas vuosi menossa nyt), todennäköisesti graafiseksi suunnittelijaksi mainoksia ja nettisivuja piirtelemään.

Mainitsin jo harrastukset. Niitä löytyy muutamia, ja useimmat melko epätavallisia, ainakin tavallisen tallaajan mielestä.
Parkour - Laji, jossa pyritään mahdollisimman sulavaan ja suoraviivaiseen liikkumiseen urbaanissa ympäristössä. Sanoisin vain hyppimiseksi. Muutaman vuoden olen lajia harrastanut ja tällä hetkellä olen Kuopion edustaja SPY:ssä (Suomen Parkour Yhdistys). Lajista pidän, koska saa liikkua tavalla, joka ei aseta mitään rajoja.
Sirkus - Kaikenlainen sirkustelu. Hallitsen Diabolon, Poit, jonkkauksen sekä hieman akrobatiaa. Tämä on ihan kaveriporukalla toteutettu juttu ja yhdessä aina treenailemme. Meillä on oma sirkus, Amatöörisirkus Rousku, jonka sivuille linkki hieman ylempänä.
Nörtteily - Ja tämä tietysti. Koneella kaikenlaista. Kun en ole parkouraamassa tai sirkustelemassa, niin yleensä olen koneella säätämässä, idlaamassa. :)
Lukeminen - Luen hyvinkin paljon. Toisinaan tosin saattaa olla kuukausienkin tauko, että en lue mitään, mutta sitten taas usean kuukauden putki, jonka aikana menee lukuisia kirjoja. Luen lähinnä fantasiakirjallisuutta, lempikirjailijani on David Eddings ja kirjat hänen Belgarionin ja Mallorean tarunsa. Myös Dragonlance ja Forgotten Realms -sarjat ovat todella hyviä. Näiden lisäksi olen lukenut paljon muutakin.

Musiikki. Kuuntelen lähes kaikkea musiikkia, mutta eniten korvaa miellyttää hiphop, rap ja r'n'b. Kaikkein kovinta ärjyntäheviä ei voi sietää.

Kai tässä jotain oli, ehkä. mO
[Using no way as a way and no limitation as a limitation]

Timberwolf

• Lentävä parsakaali
  • **
    • Profiili
« Vastaus #37 : 19.11.06 - klo:02:57 »
Hyvää... yötä. Kello on kirjoittamishetkellä 02:38 ja noin minuutti - tai puolikas - sitten rekisteröidyin tänne foorumille pitkän tutkimisen jälkeen. Ja joku väitti, että minun pitäisi kertoa itsestäni? Saamanne pitää, mutta en vastaa traumoista, joita saatte tekstiä lukiessanne.

Olen siis 14-vuotias hieman vinksahtanut naispuolinen henkilö, jonka elämällä ei oikein ole tarkoitusta. Suurimman osan ajastani vietän tämän harmaan, läppäriksi kutsutun mötikän ääressä, mutta minut saattaa bongata kaksi-viisi kertaa viikossa taekwondo-treeneistä. TKD:n aloitin joskus talvella 2006.

Periaateessa en löydä itsestäni mitään muuta mainitsemisen arvoista, joten taidan lopettaa tähä. Onnittelut sinulle, joka sait luettua tämän tekstin ja palkinnoksi saat lasillisen mehua ja suklaakeksin, ole hyvä. ^^

Ach. Kello on lopettamishetkellä 02:57.
« Viimeksi muokattu: 26.01.11 - klo:20:32 kirjoittanut Timberwolf »

Brieff

• Homeinen mustikkasoppa
  • ...but it's true anyway.
    • Profiili
« Vastaus #38 : 01.02.07 - klo:16:10 »
Olen Ansqu. Olöen pyörinyt netissä vasta hieman yli puoli vuotta ja olen aika aloittelija kaikessa. Osaan koodata validisti ja kuvanmuokkaus sujuu jotenkin. Methalista ehn ole tarvinnut kovin montaa koodia, mutta css-väkerryksiä olen metsästellyt.

Harrastan jalkapalloa. Itseasiassa aloitin suurinpiiretin samaan aikaan, kun tein ensimmäiset kotisivuni. Olen yleensä hyökkääjänä, ja pelaan 91-syntyneiden sarjassa, vaikka olenkin itse 94-syntynyt.

Päätä on aina sanoittu vahvimmaksi puolekseni. Ja taitaa se olla tottakin..? Sen ainoan maalin, minkä olen peleissä tehnyt, puskin. Ja koulukin menee tosi hyvin. keskiarvo oli tänä jouluna 9.26 ja se itseasiassa laski hieman viime keväästä. Silloin oli 9.4. Mutta huipulta pääsee vain alaspäin..? Itse asiassa en kauheasti perusta mihinkään koenumeroihin, tai ala-asteen arvosanoihin. En edes lue ikinä kokeisiin, hyvät numerot tulevat vahingossa.

Minulla väitetään olevan loistava ongelmanratkeisemiskyky. Kerran vaivauduin tekemään Älykkyysosamäärä-testin ja sain tulokseksi 99. Minulla siis on melko hyvä päättelykyky? No, kun ottaa huomioon, että tein sen 10 vuotiaana..

No öh. Jotain pitäisi vielä keksiä..? No. Pidän piirtämisestä, lukemisesta, laskettelusta, keilaamisesta, kirjoittamisesta, laulamisesta, soittamisesta ja vaikka mistä muustakin. Ja haluaisin kokeilla lautailua.

Meille on tulossa hamsteri. Pikkusiskoni päätti antaa silel nimeksi Russe, jos se on poika ja Russie, jops seon tyttö.. Aivan! Minulla on perhe. Pikkusisko, isä ja äiti. Pikkusiskoni on Anette-niminen ja on syntynyt vuonna 98. Meillä on kolme ja puoli vuotta ikäeroa. Isäni on tietotekniikan insinööri, ja sieltähän ne toistaiseksi tuntemattomat tietokonekyvyt periytyvätkin :)

Toivottavasti tuo riitti.
Tämä aforismi olisi viisi sanaa pitkä, jos se olisi seitsemän sanaa lyhyempi.

alli

• Homeinen mustikkasoppa
    • Profiili
« Vastaus #39 : 02.02.07 - klo:20:34 »
Olen Alli, 12 vuotias tyttö. Harrastan hevosia, yu:ta ja pianon soittoa. Viuluakin tuli soitettua 5 vuotta, mutta opettajan takia lopetin. Omistan 5-vuotiaan suomenhevostamman, Likan ja collie-karhukoiran, Jekun. Asun maalla, sen takia oma hevonen on mahdollinen.

Ja tuota huomasin, että muiden esittely on palhjon pidempi, joten jatkan tätä nyt jotenkin.
Lempielokuva on Taru Sormusten herrasta 2, lempikirja on Da vinci-koodi.

Asun Keski-Suomessa. Meillä on omakotitalo ja oma ranta, jossa on kiva uida kesäisin, äiti käy (valitettavasti) myös talvisin avannossa siellä: >

Ja tuota netissä liikun nimillä Alli ja ARPA. Itse asiassa toinen on jo jäänyt in history. : )

Ei nyt tule muuta mieleen, joten en tässä turhia laita: >

Xerty

• *
    • Profiili
« Vastaus #40 : 03.02.07 - klo:19:26 »
Hei kaikki, olen Xerty.  Olen koiraihmisiä, sekä alituinen discomusiikin fanittaja, jonka idoli on Madonna. Myös valokuvaus kuuluu harrastukseen, ja siksipä linssin eteen törmää useinmiten koiria. Ei ole yhtään epänormaalia, jos olen maassa kykkimässä, ottamassa kuvia liikkumattomasta koirastani :D
« Viimeksi muokattu: 07.11.07 - klo:14:31 kirjoittanut Xerty »

Topi A

• Untuvikko
  • *
    • Profiili
« Vastaus #41 : 08.02.07 - klo:07:31 »
Olen Topi A  hieman epänormaali mies mikä laskettakoon minulle hyveeksi. Pidän musiikista erittäin paljon esim. Alessandro Safina, Sarah Brightman säväyttävät minua. Aloitin vuosi sitten kirjoittamisen ja olen tehnyt kotisivut missä tuotoksiani löytyy. Nyt on alla taas uusien sivujen teko.

Haapa

• Tanssiva joulukuusi
  • **
  • Se johtuu rusinoista
    • Profiili
Vs: Uusi jäsen:Haapa
« Vastaus #42 : 25.03.07 - klo:12:56 »
Haapa on nettinimeni. Minulla ei ole harmaintakaan aavistusta, miten tämä suomalainen puu on nimekseni päätynyt, mutta se nyt on kuitenkin ollut nimenäni jo kolmisen vuotta. Syntynyt 7.3.91, mistä voi sitten laskea iän jos huvittaa.

Harrastelen tarinoiden ja kuvien raapustelua ja personailin päivittämistä.

Lempikirjailijoita: R.A Salvatore, Eoin Colfer, Chirtopher Paolini, Terry Prattchett, Marianne Curley

Jos jotakuta sattuu kiinnostamaan lukea lisää, niin sitä on profiilini kautta löytyvässsä personailissa.
« Viimeksi muokattu: 04.03.08 - klo:20:53 kirjoittanut Haapa »
Onko olio identtinen itsensä kanssa?

kyborgi

• Untuvikko
  • *
    • Profiili
« Vastaus #43 : 30.03.07 - klo:21:48 »
Auts, pelottaa esittelyn kirjoittaminen, kun muut ovat kirjoittaneet noin pitkästi ja itsellä tulee varmasti aika lyhyttä. Mutta kokeillaan josko saan tästä palasia sivujeni uudistettavaan esittelytekstiin.

Elikkäs. Tässä kirjoittaa kyborgi. Nimimerkiltään siis. Asun pääkaupungissa, olen naispuolinen ja 16-vuotias. Näille sivuille eksyin eräiltä personail-sivuilta. Huomasin yllätyksekseni että html on helppoa ja kivaa, jolloin päätin itsekin kokeile ja yhdet personal-sivut siitä syntyi, vaikka en edes ollut harkinnut niiden tekoa. Toinen ulkoasu meneillään ja validia on. Kiitos siitä näille sivuille. Ai niin, enkä edes käytä iframea (vaikka siltä saattaa sivuni näyttää). Andan aivopesemä :D.

On paljon asioita joista pidän. Aloitetaan vaikka piirtämisestä. Piirrän liikaakin (joskus jopa kokeissa, kun pitäisi vastata). Enimmäkseen ihmisiä. En jaksa ikinä taustoja. Lyijykynä on ystäväni, toinen ystävä on akvarellikynäni ja kolmas tussit. Viime aikoina en ole mahtunut piirtämään huoneeseeni, se pitäisi kai siivota.

Mennään elokuviin. Rakastan klassikoita. Lempielokuviani en ala listata, niitä on jo liian paljon. Eivätkä ole edes järjestyksessä (Kuka oikeasti tarvitsee järjestyksiä?). Lempinäyttelijät ovatkin klassikkonäyttelijöitä hekin: Audrey Hepburn, Grace Kelly, Marilyn Monroe ja Humphrey Bogart. Komedioista pidän myös: suosikkikoomikkojani ovat Marxin veljekset, Monty pythonin lentävä sirkus ja Woody Allen.

Kirjoja luen silloin kun ehdin. Lempikirjoja ei ole, pidän liian monesta. Tai ehkä sentään yksi; Irmelin Sandman Liliuksen Muukalaiskadun satuja. Runoja luen. Lempirunoilijoitani ovat Uuno Kailas, Yrjö Jylhä, Saima Harmaja ja Edith Södergran. Nykyrunoilija Saila Susiluoto ja nyt myös Mikko Rimminen, sain Kirjatorista halvalla Sumusta pulppuavat mustat autot. Ihania sanaleikkejä.

Musiikkia kuuntelen myös. Runoilijarokkia, kuten itse sanon. Sanoitus on erittäin tärkeää minulle. Bob Dylan, Leonard Cohen ja Neil Young ovat ne ihanimmat. Bändeistä Beatles ja Simon and Garnfunkel (vai onko se bändi vai duo?). On niitä muitakin hyvä, mutta noita rakastan.

Ja millainen minä olen? Hiljainen ja riehakas. Yleensä aika hiljainen, mutta joskus vähän harvemmin saatan riehaantuakin. Olen todella monomaaninen, eli innostun vain yhdestä asiasta kerrallaan enkä pysty tekemään mitään muuta. Olen hyvä keskittymään ja siksi todella nopea lukija, se on ehkä yksi syy miksi en lue kovin paljon: saan luettavat liian pian loppuun. Mutta silti minulla on iso pino lukemattomia kirjoja, minulla ei ole edes niin vähän aikaa lukemiseen. Olen todella vastakohtainen luonne: säyseä ja silti saatan suuttua helposti, surullisuuteen taipuva mutta iloitsen pikkuasioista, teen asioita ylimalkaisesti mutta toisia erittäin huolella. Ainoat asiat jotka eivät muutu ovat laiskuus ja huumorintaju.

Ulkonäöstä vaikka sen verran, että olen mielestäni ihan nätti (hyvä itsetunto), minulla on feikkikiharat ja kivannäköiset silmälasit. Olen vaatefriikki. Kaappini pursuaa yli, ja kun vielä ompelen... No, hyvä puoli on ainakin se, että kahta kertaa ei (yleensä) samaa asukokonaisuutta tule. Paitsi silloin kun mielikuvitus ei pelaa. Tyylini on sekoitus vähän kaikkea. Yleensä kuitenkin yritän pukeutua hieman joukosta erottuvasti. En tiedä onko se sitten oikeasti niin.

Jes, tästä taisi tulla liiankin pitkä. Kuka oikeasti jaksaa lukea näitä kaikkia esittelyjä?
« Viimeksi muokattu: 30.03.07 - klo:21:56 kirjoittanut kyborgi »

Taap

• Sadekrokotiili
  • hipati
    • Profiili
« Vastaus #44 : 31.03.07 - klo:10:50 »
Kuka oikeasti jaksaa lukea näitä kaikkia esittelyjä?
Minä.