Foorumi > Menthal27

Uusi jäsen: esittele itsesi!

(1/16) > >>

Anda:
Tässä aiheessa uudet jäsenet voivat esitellä itsensä. Itsensä esittely on pakollista.

Minä olen siis Anda, Shinatrya.netin ja myös Menthal27:n ynnä tämän foorumin ylläpitäjä. Pompin netissä Anda -nimen lisäksi myös nimimerkeillä Ciferial ja Cypress (viimeisellä harvemmin). Internetin ulkopuolella minua kutsutaan Sonjaksi. Asustan Vantaalla ja opiskelen yliopistossa pääaineenani suomen kieltä.

Olen epämääräinen HTML-CSS-tietokone-webdesign-haaveilija-pilvilinna- perfektionisti-kirjallisuus-historia-etymologia-arkeologia-juustosämpylä -hörhö, jonka suurimmat kiinnostuksen kohteet ovat tulikin jo mainittua. Toisaalta minä myös harrastan nukkumista. Luen paljon ja nopeasti, ja olen kirjoittanut muutaman pöytälaatikkokirjan.

Jos on mainittava suosikkikirjoja ja -kirjailijoita, voinen mainita, että Eoin Colferin, Agatha Christien, Robert Holdstockin ynnä Robin Hobbin teokset ovat loistavia, eritoten Christien Kymmenen pientä neekeripoikaa, Holdstockin Alkumetsä, Hobbin Näkijän taru ynnä Colferin Artemis Fowlit sekä Supernaturalisti. Pottereista tai TSH:sta en voi väittää välittäväni, pidän kumpaisiakin kirjoja lähinnä keskinkertaista huonompina.

Musiikin puolelta menee milloin mikäkin, mutta pääsääntöisesti mikään, mikä löytyy Suomen viralliselta top 40 -listalta, ei ole sellaista tavaraa, jota minä kuuntelen. (Okei, joskus joku voi vilahtaa siellä listalla hetkellisesti, muttei yleensä kovin pitkään.)
Pidän suomalaisesta kansanmusiikista ja kansanlauluista, metallista ja etenkin noista kahdesta yhdistettynä. On kuitenkin turha kuvitella, että metallinkaan puolelta mikä tahansa menisi; minä olen Nirso isolla n-kirjaimella. Pidän myös klassisesta, oopperasta, kirkkomusiikista, jonkin verran tietynlaisesta popista, jossain määrin melodisesta rokista ynnä kaikenlaisista hämäristä pikkujutuista yltäen aina teknohumppaan asti. Räpinkin saralta löytyy jotakin kuunneltavaksi kelpaavaa, samoin tangon, valssin ja humpan puolelta.

Suosikkiartisteihin kuuluvat mm. Abba, Moonsorrow, Sentenced, Nightwish (tai pikemminkin sen kolme ensimmäistä albumia), Papa Roach, Edvard Grieg (säveltäjänä), klassinen yleensä, Era, Gregorian, Cypress Hill, Dr. Bombay sekä muutamat muut.

Minä olen melko mustavalkoinen ihminen, luulen - ainakin mielipiteiden puolella. Kun minä vihaan, minä vihaan silmittömästi, ja kun minä rakastan, rakastan valtavasti.

Selkeämmän kuvan minusta saanee, jos jotakuta kiinnostaa, kotisivuiltani. Siellä on sen mittainen esittelyteksti, että heikompaa hirvittää.

Ja minunkin puolestani tervetuloa tänne foorumiin. :) Muistakaa noudattaa sääntöjä.

Beléwien:
Tervehdys kaikille,
Minut tunnetaan netissä Beléwien tai Bel - nimillä, oikealta nimeltäni olen Johanna.
Asustelen Oulussa avopuolisoni & kissamme kanssa, sekä opiskelen Oulun seudun ammattiopistossa ensimmäistä vuotta datanomiksi (aiemmalta koulutukseltani olen tietoliikennetekniikan mekaanikko).

Minäkin siis luonnollisesti puuhastelen tietokoneiden kanssa niin kouluni kuin mielenkiinnonkin puolesta. Puuhastelu rajoittuu lähinnä kotisivujen, fanilistojen ja keskustelufoorumien kanssa sähläämiseen ja nämä kaikki sivuni löydät luonnollisesti omalta domailtani. Pelejä pelaan hyvin harvoin koneella mutta jos pelaan niin todennäköisesti silloin valintani on Sims2 tai joku tasohyppely/arcade-peli.

Musiikkimaku on suht laaja, melkein kaikki muu menee paitsi kamarimusiikki, metalli ja  erilaiset kansanmusiikit. Suosikkiartisteihini lukeutuvat Madonna, Sting, Anastacia, Céline Dion, Dean Martin & Robbie Williams.

Elokuvamaku on sitten taas vielä laajempi ja mitään yhtä tiettyä genreä/elokuvaa en osaa sanoa ihan ykkössuosikikseni mutta scifi/fantasia/toiminta - aiheiset elokuvat kiinnostavat melkein aina. Suosikkinäyttelijöitäni ovat mm. Robert De Niro, Al Pacino, Liam Neeson, Tilda Swinton, Kate Winslet, Renee Russo, Julianne Moore & Mel Gibson.

Kirjoja luen nykyään hyvin vähän, mutta Harry Potterit ovat aina suosikkejani sekä Neil Gaimanin & Jostein Gaarderin teokset olen lukenut useampaan kertaan.

Arvostan suuresti rehellisyyttä ja ystävällisyyttä, inhoan valehtelua ja selkäänpuukottajia. Lempiruokiini kuuluu tonnikalakastike & kasvislasagne, inhoan syvästi ruusukaalta & pyttipannua. Lempijuomani on maito ja kokis (ei tosin yhdessä). Uusia ihmisiä olen aina innokas tapaamaan ja jos mielipiteet/kiinnostuksen kohteet käyvät yksiin niin ehkä jopa syvällisempikin tutustuminen on mahdollista.

Enpäs nyt sen ihmeempiä osaa itsestäni kertoa.. kysyä aina saa jos jotain mieleen tulee :)

Essi:
Yo ho! Olen 21-vuotias ihminen, joka suututtaa ihmisiä sarkasmilla, saastuttaa maailmaa satiirilla ja viljelee ironiaa kasvihuoneessa. Joskus järjestämme Jack Sparrown kanssa rommi-illallisia #m00nwalk-kanavalla QuakeNetissä. Varsin rattoisaa.

Lyhyesti sanottuna pidän/olen kiinnostunut huikean paljon populaarikulttuurista, elokuvista, englannin kielestä, kirjoittamisesta, erilaisista uskonnoista ja kulttuureista, verkkoviestinnästä, nettisivuista, Lontoosta, tenniksestä, muinaisen Egyptin ja Rooman historiasta, rikos/jännityskirjoista, Karvisesta ja DVD:iden keräilystä.

Kunnioittamieni henkilöiden listalle ovat erinäisistä syistä päässeet / joutuneet / salakavalasti livahtaneet mm. Johnny Depp, Tim Burton, Robert Downey Jr., Benicio Del Toro, Hugh Laurie, Daniel Craig, Kevin Bacon, Charlie Chaplin ja Conan O'Brien.

Olen totaalisen koukussa House-tv-sarjaan. Se on parasta, mitä televisiosta on tullut. Koskaan.

Kirjoitin ylioppilaaksi keväällä 2005 kohtuullisin/huonoin/hyvin arvosanoin. ;D Äidinkielen L:stä olen ylpeä. Tällä hetkellä opiskelen viestintää ammattikorkeakoulussa.

Jotta seuraavista listoista ei tulisi liian pitkiä, luettelen vain muutamia.. jos pystyn. :D Lempielokuviini lukeutuvat mm. 21 Grams, American History X, Arizona Dream, Charlie Chaplinin leffat, Corpse Bride, Ed Wood, Finding Neverland, Forrest Gump, Gilbert Grape, Gladiator, Ice Age, Jali ja suklaatehdas, Kaunis mieli, Kiss Kiss Bang Bang, Layer Cake, Leijonakuningas, Matkalla Perditioniin, Memento, Menneisyyden ote (Mystic River), Nemoa etsimässä, Ohukainen ja Paksukainen -leffat, Operaatio Donnie Brasco, Painajainen ennen joulua, Pelkoa ja inhoa Las Vegasissa, Pekka Puupäät, Peter Pan (Disney), Pirates of the Caribbean: Mustan helmen kirous, Rakkautta vain (Love Actually), Saksikäsi Edward, Salainen ikkuna, Sleepy Hollow, Snatch, Sorority Boys, Tahraton mieli, Taru sormusten herrasta -trilogia, The Secret of N.I.M.H., The Wizard of Oz, The Woodsman ja Yksinäinen asemapäällikkö.

Kuuntelen melko monipuolista musiikkia, mutta lempiartistejani ovat mm. 3 Doors Down, Anastacia, Apulanta, Chris Daughtry (+ Daughtry-bändi), Danny Elfman, Disturbed, Jamiroquai, Josh Groban, Lifehouse, Michael Jackson, Poets of the Fall, Robbie Williams, Robert Downey Jr., Saliva, Shinedown, Staind, The Ark, The Calling.

Telkkarista katselen milloin mitäkin, mutta ehdottomia suosikkeja ovat House, Late Night with Conan O'Brien, Musta kyy, Kyllä Jeeves hoitaa, Ruuvit löysällä (The Fast Show), Pako, Murphyn lailla, Muumit, Eläimellistä menoa, Tähdet kertovat (Inside the Actors Studio) ja Isänmaan toivot.

Kirjoista lähimpänä sydäntä ovat Tolkienin Hobitti, Dan Brownin Angels & Demons, Harlan Cobenin jännitysromaanit, Ilkka Remeksen loistotuotanto, Pat Barkerin Regeneration ja Michael Jacksonin uskomattoman hyviä runoja/novelleja sisältävä Dancing the Dream.

Nettisivujen parissa olen puuhaillut yli seitsemän vuotta... m00nwalk.comista löydät enemmän tietoa.

[MUOKS 8.8.2007: Muokkailinpa hieman vanhentuneita tietoja.]

Riku:
Hyvää iltaa arvon herrasväki, (toinen) Riku ilmoittautuu joukkoon. Olen joskus se hieman omituinen poika Haapajärveltä, joka tuhlaa liikaa aikaa koneella.

Kiinnostuksen kohteita voisin luetella muutaman: (X)HTML & CSS, Umpi-kuja.com tajunta, fantasia ja nukkuminen. Kyllä niitä kavereitakin tulee joskus nähtyä, mutta pääasiassa vietän aikaani koneella tai lukien.  Kirjoista voisin mainita Potterit, Narnian, Althaluksen ja TSH:n.
Uimassa käyn myös, mutta liian harvoin.

Musiikin saralla olen hyvin moniruokainen.Kaikki menee, lukuunottamatta tangoa/valssia/mitään mikä siltä kuulostaa. Hevi, räppi, rokki ja yleinen jumputus menevät korvista sisään mukisematta.

Mitäpä muuta tässä itsestään osaa kertoa, saa kysellä jos kysyttävää tulee.

Jannu:
Miten sitä nyt itseään kuvailisi? Minä olen täällä Jannu, 15 vuotta, Kotkan läheltä. Minä pidän ruuasta, pojista, baletista, käyttäytymisoppaista ja vastaavista. Lempikirja on John Irvingin Kaikki isäni hotellit, ultimatelempibiisiä ei oo vielä tullut vastaan, ja musiikkimaku vaihtelee koko ajan. Mulla on iPodissa 834 kappaletta ja vain harva niistä on huonoja.

Mitä muuta? Tilasin just kymmenen minuuttia sitten elämäni ensimmäisen domainin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta