Kirjoittaja Aihe: Tuokio  (Luettu 776 kertaa)

Torsti

• Untuvikko
  • *
    • Profiili
Tuokio
« : 04.06.09 - klo:23:21 »
Tuokio on minun blogini, jossa on tällä hetkellä merkintöjä kyllä erittäin vähän, mutta kai se on pakko silti aloittaa heti mainostaminen, jos vaikka saisi ihan kantakävijöitä ja seuraajia heti alkuun. Kommentteja voisin ottaa tässä vaiheessa vastaan vaikka ihan infosivusta ja avausmerkinnästä tai ulkoasusta, jonka tekijän hoksaisivat varmaan kaikki täältä ilman copyright-merkintöjäkin...?

www.tuokio.org

Nisha

• Untuvikko
  • *
    • Profiili
Vs: Tuokio
« Vastaus #1 : 02.07.09 - klo:19:49 »
Minä pidän tuosta ulkoasusta. Hieman pimeä, mutta ei liikaa, ja ihanan selkeä. Ainoa mikä minua häiritsee on tuo otsikkoteksti. En tiedä miksi, mutta se tuntuu jotenkin irralliselta. Olisiko sitten värin tai fontin vika, jaa-a.

Siisti ja järjestelmällinen.

Kirjoitat mielenkiintoisesti ja lapsuuskuvasta info-osiossa plussaa!
Kaikenkaikkiaan oikein mukava blogi :)
"Where you used to be, there is a hole in the world, which I find myself constantly walking around in the daytime, and falling into at night. I miss you like hell." - E. Millay

Banaanimuhennos

• Pomppiva kurpitsapikkelssi
  • *
    • Profiili
« Vastaus #2 : 05.07.09 - klo:19:01 »
Katsoin tuota otsikkotekstiä ja -kuvaa hieman tarkemmin, ja mielestäni irrallisuuden aiheuttaa se, että tuo vihreä sävy ei toistu missään muualla kuin otsikkoalueella. Reunojen jatkaminen samalla vihreän sävyllä koko sivun pituudelta auttaisi paljon. Tai että muuttaisi otsikon reunukset harmaiksi, se saattaisi olla parempi vaihtoehto, ettei tekstin harmaus hyppää silmille. Otsikon erilainen väritys on ihan ymmärrettävämpää.

Mutta ihanan siisti ja minimalistinen ulkka, olin aluksi aivan hämääntynyt linkkien vähäisestä määrästä :>. Vieraskirja olisi kätevä, mutta muuten mitään ei puutu (ainakaan en keksi mitään).

Torsti

• Untuvikko
  • *
    • Profiili
« Vastaus #3 : 11.07.09 - klo:14:35 »
Kiitos palautteista.

Omasta mielestäni logo ei ole irrallinen eikä teksti liian vihreä. Mielipiteitä löytyy tietysti joka lähtöön, eikä niistä tunnetusti voi kiistellä.

Lapsuuskuva info-osiossa on kieltämättä tosi kiva, nykyhetken kuvaa en ehkä viitsi laittaa ;) Sen verran söpöystaso pudonnut vuosien varrella.