Mulla on 11 domainia; ei ole kukaan vielä valittanut. :D
Oho. Miten giga riittää ylläpitämään 11 sivustoa?
Olen harkinnut 4-5 domainin ostoa, mutta vuosimaksu ja domainit jättävät aikamoisen loven opiskelijan budjettiin. Siksipä kysynkin; Onko olemassa jotakin "osta kolme, maksa kaksi" :D tai jonkinlainen muu etusysteemi kun ostaa enemmän kuin yhden osoitteen...
Mites tämä 11 domainin maksamispolitiikka sujuu, Essi?
Tila riittää varsin hyvin. :D Monet sivut on aika suppeat.
Tarjoukset/hinnat yms. riippuvat paljon, mistä lafkasta puhutaan. Vertailujen jälkeen päädyin siihen, että Domainsite.com on kaikista edullisin. Domainin hinta siellä 7.99$ / vuosi (ekalla rekisteröintikerralla vain 6.99$, mutta ekan vuoden jälkeen normaalisti 7.99$). Tuo on noin 5 euroa. 6.99$/eka vuosi -tilaus on ns. Basic-domain, jonka mukana ei tule mitään "ihmeellisyyksiä" (en oikeastaan edes muista, mitä nuo on). Mutta basic riittää varsin hyvin, jos sivutila on muualta
(Domainsiteen isketään vain nimipalvelimien nimet), eikä käytä Domainsiten tarjoamaa postilootaa
(käytän vain Kapsin tarjoamaa emailin uudelleenohjausta). Domainsite tarjoaa domainiin myös ilmaiseksi Google-palveluja, mutten ole itse niitä käyttänyt. Niistä ei tule mitään lisähintaa.
Jos tilaa useammaksi vuodeksi kerralla, niin saa pienen pientä alennusta.
Domainsite on ainakin mun kohdalla toiminut moiteettomasti, domaineja on helppo hallinnoida, ja ne lähettää hyvissä ajoin muistutuksia siitä, milloin domainin rekisteröintiä pitää taas jatkaa. Myös kysymyksiini on vastattu ripeästi.
Ostamiseen tarvitsee PayPalin tai Visan.