Foorumi > Arkisto
Pieni toive
(1/1)
Pio:
Toivoisin siis että täällä Menthalissa olisi hakukone menthalin omiin linkkeihin. Esim. jos nyt pitäisi etsiä tietoa siitä miten tehdä table eikä satu itse löytämään tietoa siitä niin olis hakukone johon laittaa "Table" ja saataisiin vaihtoehtoja vain menthalin sivujen sisällöstä
Olisiko mahdollsta?
Anda:
On mahdollista ja itse asiassa toteutuslistalla. Tuolla "ehdotuksia uudistuvaan Menthal27:aan" -aiheessa tästä onkin jo tarkempaa keskustelua... Haku siis hakisi vain sivuston puolelta, foorumia varten on sitten oma hakunsa.
Haun toteutusaikataulu on sama kuin uudistuneen sivustonkin. Jossain vaiheessa talvea olisi siis tarkoitus saada kyseinen ominaisuus käyttöön kaiken muun uuden roinan lisäksi. :) Tämä tosin voi venyä sen mukaan, mitä tahtia saan uutta sivustoa julkaisukuntoon.
Milmi:
Voisiko näin ennen uudistusta ajatella, että laittasi esim. sivujen sisäisen Google-haun tuonne ikään kuin alustavasti? Olisi nimittäin erittäin kätevä tuo haku...
Anda:
Toki se on mahdollista, ajan puute vain tulee eteen. Minun täytyy itse kääntää tuo hakuskripti suomeksi, enkä ainakaan vielä ole täysin perillä siitä, kuinka se tapahtuu. Lisäksi täytyy säädellä asetukset ja ajaa sivut hakukoneen tietokantaan. Kaikki tämä vie aikaa ja täytyy tehdä uudestaan uuden Menthalin yhteydessä, kun sivuston osoite muuttuu.
Selvittelen asiaa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
Siirry pois tekstitilasta