Kirjoittaja Aihe: Yleinen höpinätopic 2  (Luettu 55294 kertaa)

Riku

• Sadekrokotiili
    • Profiili
Vs: Yleinen höpinätopic 2
« Vastaus #135 : 15.08.07 - klo:15:49 »
Miksi jo viideltä :o

Jes ihana lukio, neljänä päivänä viikossa neljään<3
how can you tell us that we're paranoid

Wideshogun

• Homeinen mustikkasoppa
    • Profiili
« Vastaus #136 : 17.08.07 - klo:15:25 »
Jösses kun oli hauskaa matikan tunnilla :D Lukiokin on ihan kivaa mitä nyt olen jo melkein viikon opiskelijana ollut.

Täällä tuulee kovasti :\
Some things can end with word, they say...

nana

• Kärähtänyt porkkanalaatikko
    • Profiili
« Vastaus #137 : 17.08.07 - klo:15:55 »
Miksi jo viideltä :o

Lährettiin Tampereelle. Jee. Nyt taas kotona ja nukuttaa murkeleesti.
Life is a bitch and then we die

Taap

• Sadekrokotiili
  • hipati
    • Profiili
« Vastaus #138 : 17.08.07 - klo:17:01 »
Koulussa on sitten t y l s ä ä. Menin kaikissa aineissa taakse istumaan yksikseni ja tutkailen vaan tunnit kalenteriani tai pelaan kännyllä o.O ei voisi taas vähempää kiinnostaa koko koulunkäynti. Olenko liian hulttio :O

Wideshogun

• Homeinen mustikkasoppa
    • Profiili
« Vastaus #139 : 17.08.07 - klo:17:40 »
Koulussa on sitten t y l s ä ä. Menin kaikissa aineissa taakse istumaan yksikseni ja tutkailen vaan tunnit kalenteriani tai pelaan kännyllä o.O ei voisi taas vähempää kiinnostaa koko koulunkäynti. Olenko liian hulttio :O

Miksi luulen, että luin jostain missä kerroit, että koulu on kivaakivaakivaa ja voisit olla siellä vaikka viikonloput? :o

Taap

• Sadekrokotiili
  • hipati
    • Profiili
« Vastaus #140 : 17.08.07 - klo:17:57 »
Just luin mun minä-tekstiä ja meinasin kuolla nauruun kun huomasin saman kohdan itekin :D Viime vuonna koulussa olikin jotenkin hauskaa. Mutta nyt ei innostaisi yhtään o.O ehkä se johtuu siitä että ei muutenkaan oo mikään paras fiilis tai semmonen. Mut on siellä koulussa silti tylsää.

Sit joku psykologiakin :o se pakollinen eka kurssi on mulla vasta tänä vuonna ja se on täynnä ykkösiä ja se on just joku 43:n hengen ryhmä ja se on ihan tuskaaaaaa.

Sit ruotsinryhmässä 10 henkeä \../ sinänsä paska että se maikka huomaa melko helposti jos ei (kuten yleensä mulle on tupannut käymään) ole jostain syystä muistanut tehdä läksyjä ja äh.

Sopisko mulle tämmöset hiukset.

Wideshogun

• Homeinen mustikkasoppa
    • Profiili
« Vastaus #141 : 17.08.07 - klo:19:44 »
Sopis.

Mjöö tota noin. Aloin miettimään noita omia sivuja ja ja mietin, että jos ne vaikka tuhoaisi tai jotain, mutta päälimmäisenä oli tuo, että kuinkahan moni tietää tuon blogin olemassa olosta kun se on laiskoille kätketty turhan hankalasti. Jos sen pistäisi navigaatioon tai jottain? Mjaa.

Tämä ilta on mennyt leppoisasti irkkailessa ja nyt tuntuu juuri siltä, että ihanaa kun on koulua niin on lomiakin <3 :D. Hyvä minä.

Ehkä tuo lukion ykkönen vain tuntuu niin iloiselta ja kakkonen on rasittava?

Taap

• Sadekrokotiili
  • hipati
    • Profiili
« Vastaus #142 : 17.08.07 - klo:20:01 »
Ei niitä tuhota saa pöhkö :O ja mä ainakin luen sitä blogia vaikken ikinä kommentoi sori :(

ja jos sopis niin leikkaan sitten tommoset ^^

Riku

• Sadekrokotiili
    • Profiili
« Vastaus #143 : 17.08.07 - klo:20:30 »
taappi, sopii!

Minä sentää istun jokaisella tunnilla etupenkissä oven vieressä notta pääsen äkkiä pois ja pihalle :D

///
Aah, viimein sain uusimman Potterin luettua! Oli kyllä upea. (fani? kyllä helvetissä!)
« Viimeksi muokattu: 17.08.07 - klo:22:32 kirjoittanut Riku »

Wideshogun

• Homeinen mustikkasoppa
    • Profiili
« Vastaus #144 : 17.08.07 - klo:21:54 »
taappi, sopii!

Minä sentää istun jokaisella tunnilla etupenkissä oven vieressä notta pääsen äkkiä pois ja pihalle :D

Minäkin istun eturivissä, mutta pääsyy on se, että en näe takaa enkä haluaisi silmälaseja koska minulle eivät sovi minkäänlaiset lasit :<

YJF

• Homeinen mustikkasoppa
    • Profiili
« Vastaus #145 : 17.08.07 - klo:23:07 »
Höhö, syynä suht hilpeään perjantai-illan meininkiin ei suinkaan ole alkoholi, vaan se; että pääsin torstaina tapahtuneen operaation johdosta vihdoin eroon ala-asteiästä lähtien kuvioissa tavalla tai toisella pyörineistä rillinrutjakkeista. Siitä piti huolen laseri, eli sädeC4NUUN4.

En ole varmaan ikinä nähnyt ympärilläni tällaista yksityiskohtien runsautta. Hilpeyttä!

Eddi: Typon korjasin...
« Viimeksi muokattu: 17.08.07 - klo:23:11 kirjoittanut YJF »
-...   ---   .---   ---   ..   -.   --.   ..--.

Anda

• Ylläpitäjä
    • Profiili
« Vastaus #146 : 18.08.07 - klo:11:42 »
YJF, onnea! Kestikö operaatio omalla kohdallasi kauankin? Muistaakseni nuo laserit hoitavat homman aika sutjakkaasti, nopein alle minuutissa.

Minunkin pitäisi mennä vuoden-parin sisään laseroimaan silmäni, vaikka lähellekään normaalia näköä en voikaan koskaan saavuttaa (sanoi lääkäri tarkastaessaan, voidaanko silmäni operoida). Olisi se silti kiva päästä eroon laseista, kun olen niiden kanssa toikkaroinut kaksivuotiaasta (eli kohta 16 vuotta).

YJF

• Homeinen mustikkasoppa
    • Profiili
« Vastaus #147 : 18.08.07 - klo:12:33 »
Kiitän!

Tämä seuraava tulee nyt sitten aikamoisella tykityksellä, ja jotkin kohdat saattavat todellisuudessa olla hiukan toisin tapahtuneita, mutta muistikuvieni mukaan homma sujui näin (tässä vaiheessa siis ensitarkastus on ollut ja mennyt, se pitää tehdä vähintään vuorokautta ennen varsinaista leikkausta):

Koko sairaalakäyntiin meni aikaa noin varttia vaille kaksi tuntia, mutta itse laserointi kesti muutamia kymmeniä sekunteja per silmä.

Hommahan meni siis jotensakin siten, että ensiksi oli lääkärin haastattelu ja viimeiset tarkastukset. Tuon miitingin jälkeen piti odotella hetkonen, ja sitten koitti itse operaatio.

Ensiksi heivattiin mäkeen kengät ja silmälasit, sitten päähän laitettiin sellainen hiusmyssy ja silmäluomet desinfioitiin. Seuraavaksi sitten loikomaan sellaiselle hassulle sängylle, joka kääntyi sinne itse tykin alle, missä silmille tipauteltiin puudutustippoja. Ensiksi operoitiin oikea silmä, ja naamalle heivattiin sellainen rätti, jossa oli reikä vain yhdelle silmälle, ja ripset teippailtiin pois edestä, ja koko homman iljettävin vempain, eli luomenlevitin, ruuvailtiin kohilleen. Läppä oli vuorossa seuraavana. Silmän päälle tuli sellainen härveli, joka painautui kiinni silmään, ja nosti silmän painetta, jolloin näkö sumeni; hetkosen päästä tuntui kevyt nipistys kun läppälaseri ampui sarjan pikkuruisia reikiä silmän pintaan. No, sittenhän lekuri nappasi koko läpän siitä sivulle, ja puhdisti silmän pinnan, jonka jälkeen itse laserointi tapahtui, eli oli tuijotettava punaiseen pisteeseen, ja kuunneltava sellaisia rätiseviä äänijaksoja ne sekunnit kun niitä kesti. Laseroinnin valmistuttua pinta putsattiin taas, ja läppä lyötiin kiinni, ja päälle vähän jotain litkuja. Sitten teipit ja muut häräpäkkeet irti, ja koko homma uusiksi toisen silmän osalta.

Ah ihmettä, kun siitä sängyltä nousee, niin näkee KAIKEN, aika sumeana kaikkien litkujen takia kuitenkin; kuin kalvon läpi katselisi uutta uljasta teräväpiirteistä maailmaa! Seuraavaksi kouraan lyötiin kasisatanen burana ja kupillinen vettä, joiden tuhoamisen jälkeen naamalle aseteltiin suojalasit. Varsin p0rn0t vitkuttimet nekin.

Sitten seurasi koko hoidon pahin vaihe. Vuorossa oli siis tunnin odotus ensimmäiseen jälkitarkastukseen. Kyllähän siinä se ensimmäinen vartti oli kuin kukkien haistelua ja uuden HD-maailman ihastelua. Sittenpä puudutustippojen teho hiipui, ja elämääkin tuskallisempi kirvely alkoi. Silmät vuotivat kuin saavista kaataen.

Tunnin päästä siis ensimmäinen jälkitarkastus, jossa vain nopeasti testattiin näkeekö mitään, ja ovatko läpät kiinnittyneet hyvin. Sitten vihdoin kotio nukkumaan silmäsärky ja siitä saamani päänsärky pois. Eipä ollut buranasta apua ei. Illalla kun sitten heräsi enää pelkän hedarin kanssa, saattoi taas ihmetellä uusia yksityiskohtia ympärillään.

Seuraavasta aamusta lähtien homma olikin sitten yhtä juhlaa. Kunhan yöt pitää suojalaseja ja tiputtelee tipat kolmesti päivässä, eikä töki sormilla tai millään muullakaan silmiään, niin kaiken pitäisi olla oukkidoukki kahden viikon kuluttua.

Jälkikontrollit ovat sitten vielä kuukauden ja puolen vuoden kuluttua. Että semmottinen hommeli.

Näkö asettuu pysyviin uomiinsa seuraavien päivien, viikkojen ja kuukausien kuluessa. Mikäli lopputulos ei ole haluttu, niin vuoden sisällä on oikeutettu veloituksettomaan uusintaoperaatioon.

//Pahimmat typot pois.
« Viimeksi muokattu: 18.08.07 - klo:12:37 kirjoittanut YJF »
-...   ---   .---   ---   ..   -.   --.   ..--.

Wideshogun

• Homeinen mustikkasoppa
    • Profiili
« Vastaus #148 : 20.08.07 - klo:11:26 »
Jeejee tässä hyppäriltä kirjoittelen ja vähän päälle puoli tuntia niin on matikkaa :> Yöllä ei saanut nukuttua niin oli melkoisen tuskasta herätä enkun tunnille... Ja Markantalosta ei löytynyt niitä EOS 400D -kameroita kun kävin mulkaisemassa ja rahaakin uupuu vielä pari sataa :/

Riku

• Sadekrokotiili
    • Profiili
« Vastaus #149 : 20.08.07 - klo:16:59 »
Wide, millä linssillä olet sen ottamassa?

Elektronista olin itse kyseisen kameran ostamassa ensin, mutta sain isän tuttavan kautta halvemmalla.