Kirjoittaja Aihe: Yleinen höpinätopic 2  (Luettu 55232 kertaa)

nana

• Kärähtänyt porkkanalaatikko
    • Profiili
Vs: Yleinen höpinätopic 2
« Vastaus #120 : 08.08.07 - klo:20:43 »
No joo, siis ei mulla noita bändejä vastaan oo niinku mitään, mutta kun mä en vaan käsitä, että miten mä voin kuunnella eka jotakin System Of A Downia ja yhtäkkiä vaihtaa johonki Toni Braxtoniin...

MIKS KAIKKI LUULEE ETTÄ MÄ OON HULLU?!? Mä en jaksa että kaikki kysyy: "Käytäksä lääkkeitä, ooksää nyt ottanu yhen liikaa, onko sulla kaikki ihan hyvin, ahdistaako, pitäskö sun vähän rauhottua, hei tyttö, äläpä nyt." Ääh, mä haluan raiskata capsia, vetää jotakin turpaan, rikkoa television, syödä suklaata, soitattaa musiikkia täysillä, kirjottaa kuolemasta! Mikä siinä on ku ei taidot riitä.

Tulkaa ny joku tänne, mun on pakko saada kirjottaa jotain paskaa nyt. Luoja :''D
Life is a bitch and then we die

Anda

• Ylläpitäjä
    • Profiili
« Vastaus #121 : 08.08.07 - klo:22:29 »
Nana, tuskinpa porukka sua yhtään sen pitempään katsoo kuin minuakaan silloin, kun kuuntelen iloisesti sekaisin oopperaa, örinämetallia ja suomalaista kansanmusiikkia. Kyllä sieltä soittolistalta muutakin löytyy, mutta jos nyt pitää ne eniten toisistaan poikkeavat vaihtoehdot luetella...

Ostin kanilleni pesämökin. Ilmeisesti sen mielestä oviaukko oli liian pieni (vaikka siitä sisään mahtuikin), kun ei huomioinut lootaa mitenkään. Suurensin oviaukkoa, ja nyt jänö loikoo lootan katolla. Ei vielä merkkejä siitä, että se suostuisi menemään sisälle asti. En kyllä ymmärrä tuon otuksen logiikkaa.

Wideshogun

• Homeinen mustikkasoppa
    • Profiili
« Vastaus #122 : 09.08.07 - klo:10:34 »
No joo, siis ei mulla noita bändejä vastaan oo niinku mitään, mutta kun mä en vaan käsitä, että miten mä voin kuunnella eka jotakin System Of A Downia ja yhtäkkiä vaihtaa johonki Toni Braxtoniin...

Ei tuossa ole mitään outoa jos pitää siitä mitä kuuntelee =) Monipuolinen musiikkimakuhan on hyväksi. Itsellänikin saattaa pomppia Metallican, Spice Girlsin ja Anna Abreun välillä :D
Some things can end with word, they say...

nana

• Profiili
« Vastaus #123 : 09.08.07 - klo:20:00 »
No nii sori, vaihtakaamme aihetta : D

Kauheeta, viikonpäästä meikä tyttö on Tampereella luokkaretkellä. Hähää, näkisinpä jotain mahtavia julkkiksia siellä.

Tatte

• Sadekrokotiili
  • tuhkaperhonen
    • Profiili
« Vastaus #124 : 09.08.07 - klo:20:22 »
Ei tuossa ole mitään outoa jos pitää siitä mitä kuuntelee =) Monipuolinen musiikkimakuhan on hyväksi. Itsellänikin saattaa pomppia Metallican, Spice Girlsin ja Anna Abreun välillä :D
Eihän tuota Abreuta voida tähän laskea ;) Paperipussi Abreulle päähän niin widen mielenkiinto katoaa.. sitten pussi pois ja wide hyppää kattoon :P~~ ja pussi tak... jooh :) Vähän väsynyt nahjaillakseni kunnolla :\

Kwan, Yö, Mokoma, Tristania, Dimmu Borgir. Minunkin musiikkimakuni venyy kuin kiero haitari :> Mieliala ja olohan sen määrää.

Wideshogun

• Homeinen mustikkasoppa
    • Profiili
« Vastaus #125 : 09.08.07 - klo:20:46 »

Eihän tuota Abreuta voida tähän laskea ;) Paperipussi Abreulle päähän niin widen mielenkiinto katoaa.. sitten pussi pois ja wide hyppää kattoon :P~~ ja pussi tak... jooh :) Vähän väsynyt nahjaillakseni kunnolla :\

Eikä kannata unohtaa, että olit jo hostaamassa Annan ihkutussivua!

Mutta aivan aivan. Sain ruokaa tänään! Tortilloja popsittiin juuri. Omissa oli aina kurkkua, jalopenoa, paprikaa, jauhelihaa, vähemmän tulista kastiketta ja enemmän tulista kastiketta.

Maistuis vaan wiipullekkin :)

nana

• Profiili
« Vastaus #126 : 09.08.07 - klo:20:55 »
Ah, mää sain oikeen kunnon pitsaa. Nami nami, oli hyvää ja nyt on ähky.

Taap

• Sadekrokotiili
  • hipati
    • Profiili
« Vastaus #127 : 10.08.07 - klo:11:54 »
Aijjaa mä oon taas eläny kolme päivää pelkillä banaaneilla.

Menin mutsille vahingossa möläyttämään että saatan saada opintorahaa jonkun 40e/kk ja tottakai mutsin reaktio oli että "aijjaa no sittenhän mun ei tarvi enää maksaa sulle niin paljon kuukausirahaa". Oli niinkun *näin* lähellä etten haistatellu sille päin naamaa.

Heräsin tänään aamuyöstä kiitos tappajavaistojeni (no, todennäköisesti kiitos kauhea pissahätä- tai ihan saatanan kuuma-vaistojeni, mutta uskoisin mieluummin tuohon tappajavaistoon) kun HYTTYNEN, joiden ystävä normaalisti olen, inisi nenäni edessä. LÄPS ja se siitä. Mutta kävipä sitten taas niin että rupesin siinä valveilla miettimään ärsyttäviä juttuja, enkä niiden takia saanu unta, ja ärsyynnyin entisestäni ja ajattelin lisää ärsyttäviä asioita ja se siitä sitten. Yhdeksältä nukahdin vain herätäkseni puolen tunnin päästä herätyskellon soittoon :>

Poikaystävälle pitäisi löytää kämppä lahdesta ja en vaan jaksa uskoa että ikinä löydetään mitään hyvää ja ääweliagh sitten se ei pääse muuttamaan ja se siitä sitten taas.

Wideshogun

• Homeinen mustikkasoppa
    • Profiili
« Vastaus #128 : 10.08.07 - klo:12:51 »
Hahaa sainpas tilattua tuon Don Rosan kovakantisen! Tuota Aku Ankka -kirjaa olen hamunnut varmaan jo pari vuotta, mutta aina se on ollut liian kallis / ei ole ollut rahaa. Nyt sen tilasin!

Huomasin, että viestimäärä riittäisi tuon "mainostuksen" tekemiseen, mutta ei jaksa paneutua kirjoittamiseen sen vertaa nyt jo kohta pitää mennä parturiin. Letti veks 8)

Riku

• Sadekrokotiili
    • Profiili
« Vastaus #129 : 10.08.07 - klo:17:30 »
Kun minä täältä kolme päivää olen pois, kerkää puheenaiheet vilahtaa menkoista musiikin kautta ruokaan. :D Jestas tätä porukkaa :D

Jyväskylässä oli kivaa jee ja pitäis hankkia fysiikan, kemian, enkun, ranskan, uskonnon ja musiikin kirjat vielä lukioon. :-(
how can you tell us that we're paranoid

Taap

• Sadekrokotiili
  • hipati
    • Profiili
« Vastaus #130 : 10.08.07 - klo:18:29 »
Kannattaa riku varmaan odotella koulun alkua, saat kakkosilta puolet halvemmalla käytettyjä kirjoja.

Riku

• Sadekrokotiili
    • Profiili
« Vastaus #131 : 11.08.07 - klo:11:06 »
Kakkosilta minä niitä olen ostamassakin :D
how can you tell us that we're paranoid

Anda

• Ylläpitäjä
    • Profiili
« Vastaus #132 : 11.08.07 - klo:13:29 »
Ilmainen vinkki: älkää ikinä jättäkö shampoopulloa ja kännykkää samaan laukkuun. Pullo kun vuotaa ja tappaa kännykän.

Onneksi luuri alkoi taas toimia, kun riiputti sitä yön pyykkinarulla. Olisikin ollut sääli luopua tuosta vekottimesta vain kahden vuoden yhteisen taipaleen jälkeen... Eilen se vain rätisi, näytti kuvaruudun ylösalaisin, luuli että siinä on kiinni kuulokkeet ja sammui ja meni päälle itsekseen. Äänet oli sökönä.

Nyt pitää vaan keksiä, miten ton shampoon hajun saa siitä pois.

Taap

• Sadekrokotiili
  • hipati
    • Profiili
« Vastaus #133 : 11.08.07 - klo:13:49 »
Ole onnellinen että oli shampoota joka on vielä sentään suht hyvän tuoksuista, eikä esmes kynsilakanpoistoainetta tai olutta ^^

nana

• Profiili
« Vastaus #134 : 14.08.07 - klo:20:29 »
Nii tai likööriä, tai kahvia, tai vaikka hiusgeeliä.

Miten mä pääsen huomenna viideltä ylös? Auttakaa nyt joku 8(